PLAN POSTĘPOWAŃ DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2019 ROKU
>>> PLAN POSTĘPOWAŃ DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2019 ROKU - PDF
Zapytanie ofertowe na chemię basenową - 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia : dostawa chemii basenowej
* Podchloryn sodu stabilizowany 15 %- 5000 kg
* Środek do koagulacji np. Flockmix B- 1000 kg
* Korektor Ph minus płynny – 800 kg
* Środek przeciwko algom np. Algen Super 36% - 200 kg
* Tabletki DPD 1- 5000 szt
* Tabletki DPD 3 – 1000 szt
* Tabletki Phenol Red – 1500 szt
-
Termin realizacji zamówienia- partiami, przez cały rok 2019, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cena musi zawierać koszty transportu wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego.
-
Inne istotne warunki zamówienia:
Istotne jest podanie ceny netto/ brutto za 1 kg w przypadku środków płynnych oraz ceny netto/ brutto za 1 sztukę tabletek. Preparaty dostarczane, będą opisane każdorazowo w języku polskim oraz muszą posiadać świadectwo jakości producenta i wymagane przepisami atesty ( karta charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego ze środków stanowiących przedmiot zamówienia). Koszt opakowania towaru oraz dostarczenie pokrywa Wykonawca. Ilość środków chemicznych podanych w ofercie, może ulec zmianie przy końcowym zamówieniu ( tylko zwiększeniu). Ostateczna ilość środków chemicznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
-
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę środków czystości dla GCKiS w Żarowie w 2019r. „
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie, pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faxem pod nr tel. 74 8580 753
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 19.12.2018 do godziny 15:30
Załączniki:
>>> PROTOKÓŁ WYBORU NAJLEPSZEJ OFERTY - plik PDF
Zapytanie ofertowe - środki czystości 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia : dostawa środków czystości
* Płyn do mycia szyb Voight 0,6 l – 60 szt
* Ścierki Prima/ Primo Master ( po 10 szt) – 70 op
* Środek do pielęgnacji armatury sanitarnej Sanitex Plus/ Sani Fresh 1 l – 40 szt
* Worki na śmieci 60 l a50 mocne HDPE- 100 op
* Worki na śmieci 120 l a25 LDPE – 70 op
* Worki na śmieci 160 l a10 LDPE – 60 op
* Soda kaustyczna w granulacie 1 kg – 20 szt
* Papier toaletowy JUMBO 19 szary mocny – 252 szt
* Ręczniki papierowe zielone do pojemnika składane ZZ 230x250 opak 20 szt – 20 op
* Rękawice gumowe Interchemal rozm L i M – 100 szt
* Mop pętelkowy pudel kieszeniowy 40 cm słupkowy- 20 szt
* Gąbka do szorowania 7x15 pad zielony – 40 szt
* Rękawice ogrodowe Wampirki- 40 szt
* Ręczniki kuchenne ( 2 szt w opakowaniu) – 80 op
* Zmiotka + szufelka plastikowa – 6 szt
* Miotła do zamiatania DREWNIANA – 6 szt
* Mop z mikrofibry 40 cm biały – 4 szt
* Mop „ Baba Jaga” MAXI – 4 szt
* Ścierka do podłogi biała – 20 szt
-
Termin realizacji zamówienia- zamówienie zostanie podzielone na części i będzie realizowane cztery razy w ciągu roku ( raz na kwartał) przy czym realizacja pierwszego zamówienia ma nastąpić w pierwszym kwartale 2019 roku, natomiast realizacja ostatniego zamówienia do 31.12.2019 roku.
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cena musi zawierać koszty transportu wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego.
-
Inne istotne warunki zamówienia:
Istotne jest podanie ceny netto / brutto artykułów zawartych w dokumencie „ Oferta”. Artykuły będą dostarczane sukcesywnie, co kwartał , zgodnie z częściowym zamówieniem Zamawiającego. Koszty wniesienia i transportu pokrywa Wykonawca. Zamawiający za każdy środek do utrzymania czystości będzie płacił kwotę netto zgodnie ze złożoną ofertą plus należny podatek VAT , niezmienną przez okres trwania umowy. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zmienić w dostawie asortymentu i pojemności zamawianych środków czystości. Ilość środków czystości podanych w ofercie może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy ( tylko zwiększeniu). Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
-
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę środków czystości dla GCKiS w Żarowie w 2019r. „
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie, pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faxem pod nr tel. 74 8580 753
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 19.12.2018 do godziny 15:30
Załączniki:
"KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2019 DO 31.12.2019"
Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr GCKiS.271.1.2018 na zadanie pn.:
"KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2019 DO 31.12.2019"
Ogłoszenie o zamówieniu - pobierz
SIWZ - pobierz.
Formularz oferty – załącznik nr 1 - pobierz.
Wzór oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 - pobierz.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 - pobierz.
Wykaz usług –załącznik nr 4 - pobierz.
Wykaz sprzętu – załącznik nr 5 - pobierz.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 - pobierz.
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 7 - pobierz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 - pobierz.
Wzór umowy – załącznik nr 9 - pobierz.
Rzut parteru obiektu - zalącznik nr 10 - pobierz.
Instrukcja mycia hali basenowej - załącznik nr 11 - pobierz
Zmiany treści SIWZ - pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - pobierz
Odpowiedzi na pytania Wykonawców - pobierz
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT - pobierz plik. PDF
Informacja o wykluczeniu wykonawcy - pobierz, plik PDF
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - pobierz, plik PDF
Zapytanie ofertowe - środki czystości 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia :dostawa środków czystości
* Płyn do mycia szyb Voight poj. 0,5 l - 50 szt.
* Ścierki Prima ( po 10 sztuk) – 70 op
* Środek do pielęgnacji armatury sanitarnej Sanitex poj. 1 l- 70 szt
* Worki na śmieci 60l a 50- mocne - 100 op
* Worki na śmieci 120 l a 25 – 70 op
* Worki na śmieci 160l a 10 – 35 op
* Środek do uzdatniania rur- Soda Kaustyczna, granulat 1 kg- 30 szt
* Papier toaletowy Jumbo – 120 szt
* Ręczniki papierowe zielone do pojemnika składane ZZ 230x250 opak 20 szt – 10 op
* Rękawice gumowe Interchemal rozmiar M, L – 200 szt
* Mop pętelkowy pudel – 20 szt
* Gąbka do szorowania pad zielony 7x15 – 50 szt
* Rękawice ogrodowe wampirki – 40 szt
* Ręczniki kuchenne ( 4 sztuki w op) – 40 op
* Zmiotka+ szufelka plastikowa – 6 szt
* Miotła do zamiatania drewniana – 6 szt
* Mop z mikrofibry 40 cm – 6 szt
* Mop „Baba Jaga” Maxi- 4 szt
* Ścierka do podłogi biała – 20 szt
-
Termin realizacji zamówienia Zamówienie zostanie podzielone na części i będzie realizowane 4 razy w ciągu roku ( raz na kwartał) przy czym realizacja pierwszego zamówienia ma nastąpić w pierwszym kwartale 2018 natomiast realizacja ostatniego zamówienia do 31.12.2018 r.
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert
-
Inne istotne warunki zamówienia Istotne jest podanie ceny netto / brutto artykułów zawartych w dokumencie „Oferta”. Artykuły będą dostarczane sukcesywnie, co kwartał , zgodnie z częściowym zamówieniem Zamawiającego . Koszty transportu i wniesienia pokrywa Wykonawca. Zamawiający za każdy środek do utrzymania czystości będzie płacił kwotę netto zgodnie ze złożoną oferta plus podatek Vat, niezmienną przez okres trwania umowy. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zmienić w dostawie asortymentu i pojemności zamawianych środków czystości. Ilość środków czystości podanych w ofercie może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy ( tylko zwiększeniu). Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
-
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” ( zał. nr 2).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę środków czystości dla GCKiS w Żarowie w 2018r. „
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie, pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faxem pod nr tel. 74 8580 753
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 30.01.2018 do godziny 15:30
Załączniki - plik PDF
>>> Protokół wyboru najlepszej oferty
PLAN POSTĘPOWAŃ DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU
>>> PLAN POSTĘPOWAŃ DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU
Zapytanie ofertowe na chemię basenową
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający: Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia : dostawa chemii basenowej
* Podchloryn sodu stabilizowany 15% - 5000kg
* Środek do koagulacji np. Flockmix b – 1000 kg
* Korektor PH minus płynny - 1000 kg
* Środek przeciwko algom np. Algen Super 36% - 200 kg
* Tabletki DPD1- 4500 szt
* Tabletki DPD3 – 1000 szt
* Tabletki Phenol Red- 1500 szt
-
Termin realizacji zamówienia- partiami, przez cały rok 2018, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cena musi zawierać koszty transportu wraz z wniesieniem do siedziby zamawiającego.
-
Inne istotne warunki zamówienia :
Istotne jest podanie ceny netto / brutto za 1 kg w przypadku środków płynnych oraz ceny netto / brutto za 1 sztukę tabletek. Preparaty dostarczane, będą opisane każdorazowo w języku polskim oraz muszą posiadać świadectwo jakości producenta i wymagane przepisami atesty ( karta charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego ze środków stanowiących przedmiot zamówienia). Koszt opakowania towaru oraz dostarczenia pokrywa Wykonawca. Ilość środków chemicznych podanych w ofercie, może ulec zmianie przy końcowym zamówieniu ( tylko zwiększeniu). Ostateczna ilość środków chemicznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
-
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” .
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę chemii basenowej dla GCKiS w Żarowie w 2018 r.”
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie , pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faksem pod nr 74 858-07-53
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 19.01.2018 do godziny 15:30
>>> Załączniki
>>> Protokół wyboru najlepszej oferty
"KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2018 DO 31.12.2018"
Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr GCKiS.271.1.2017 na zadanie pn.:
"KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2018 DO 31.12.2018"
Ogłoszenie o zamówieniu - tutaj.
SIWZ- pobierz.
Formularz oferty – załącznik nr 1 - pobierz.
Wzór oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 - pobierz.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 - pobierz.
Wykaz usług –załącznik nr 4 - pobierz.
Wykaz sprzętu – załącznik nr 5 - pobierz.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 - pobierz.
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 7 - pobierz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 - pobierz.
Wzór umowy – załącznik nr 9 - pobierz.
Rzut parteru obiektu - zalącznik nr 10 - pobierz.
Protokół z otwarcia ofert >>> pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>> pobierz
Zapytanie ofertowe - stoły konferencyjne
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2006 r. nr 164, poz.1163 z póź. zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający: Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia : Stół konferencyjny , prostokątny ( 20 sztuk). Obligatoryjny wymiar to: długość blatu 1600mm, składane nogi .
-
Termin realizacji zamówienia- do 28.04.2017
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cena musi zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego.
-
Inne istotne warunki zamówienia :
-Warunkiem obligatoryjnym realizacji zamówienia jest dostawa do 28.04.2017 r. W „Ofercie” należy podać informację o okresie gwarancyjnym na stoły. Płatność, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, nie wcześniej, niż w momencie przekazania towaru na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego. Płatność przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami umowy stanowiącymi zał. 1 do zapytania ofertowego.
-
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Zakup stołów składanych”.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie, pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faksem pod nr 74 858-07-53
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 29.03.2017 do godz 16:00
DO POBRANIA ZAŁĄCZNIK:
Zapytanie ofertowe o cenę i dostawę krzeseł konferencyjnych ISO
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2006 r. nr 164, poz.1163 z póź. zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym
o cenę dostaw
-
Zamawiający: Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie
-
Przedmiot zamówienia :Krzesło konferencyjne ISO. Wykonanie : metalowy, czarny stelaż. Miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie w kolorze szarym (200 sztuk)
-
Termin realizacji zamówienia- do 31.03.2017
-
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
-
Inne istotne warunki zamówienia :
-Warunkiem nadrzędnym realizacji zamówienia jest dostawa do 31.03.2017 r.
-
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” .
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Zakup krzeseł konferencyjnych ISO”.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w Sekretariacie , pocztą, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faksem pod nr 74 858-07-53
-
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 16.03.2017 do godz 16:00
DO POBRANIA ZAŁĄCZNIK:
>>> Oferta
More Articles...
- Zapytanie ofertowe o cenę i dostawę składanych stołów
- "KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2017 DO 31.12.2017"
- Nabór na stanowisko - ratownik wodny
- ŻARÓW PRACA - pracownik obsługi technicznej basenu
- Nabór na wolne stanowisko pracy: Kasjer – 1/2 etatu